
Martin sätter Norrland på kartan i Stockholm
Skriven av Mats Eriksson
Martin Sjölander har satsat allt han har för utveckla sitt koncept under varumärket Knut i Stockholm, där han sätter Norrland i fokus med genuin mat samt god service.
Idag så kan Martin satsa mer på att utveckla sitt företag genom att han skapat Livskvalitet i vardagen.
Hör Martins berättelse i samarbete med Småföretagarnas Riksförbund.
Postat i Det goda samtalet, En Företagares Vardag, Lokalnyheter, Lokalpolitik, Stad/Landsbyggd, Video och taggad med knut egenföretagare småföretagare
Senaste nytt

Bakom varje stark kvinna finns en trygg man” – om kärlek, företagande och vardagens magi
En vardag fylld av värme, visioner och vardagsäventyr I ett lantligt hem fullt av återbrukade ladugårdsportar, höns, företagsidéer och oändlig…

En vinter som stänger in – Man har inget val, renarna måste överleva
När vinterns is låser betesmarkerna och renarna inte längre kommer åt maten, ställs renskötarna inför ett svårt beslut. I Malå…

Oseriösa aktörer hotar Frisörbranschen – förslag om RUT-avdrag kan bli räddningen!
Oseriösa aktörer hotar frisörbranschen – förslag om RUT-avdrag kan bli räddningen Sverige står inför en växande utmaning inom frisörbranschen. Efter…