Martin sätter Norrland på kartan i Stockholm
Skriven av Mats Eriksson
Martin Sjölander har satsat allt han har för utveckla sitt koncept under varumärket Knut i Stockholm, där han sätter Norrland i fokus med genuin mat samt god service.
Idag så kan Martin satsa mer på att utveckla sitt företag genom att han skapat Livskvalitet i vardagen.
Hör Martins berättelse i samarbete med Småföretagarnas Riksförbund.
Postat i Det goda samtalet, En Företagares Vardag, Lokalnyheter, Lokalpolitik, Stad/Landsbyggd, Video och taggad med knut egenföretagare småföretagare
Senaste nytt
Frökens Cafe & Loppis på Gotland
På den vackra Gotlands landsbygden, längs Toftavägen som leder till den berömda Tofta strand, finns en pärla som många börjat…
Krogproffs slår upp portarna i Skanstull
Tidningen Mitti.se
Lantbruket är framtiden för arbetssökande
Östgötatidningen